15 de juliol 2012

PASTÍS A QUADRES

Em feia molta il·lusió fer aquest pastís, i sobretot saber si em sortiria,.... i siiiiiiii m'ha quedat força bé!!!! És un pastís de pa de pessic de xocolata i pa de pessic de xocolata blanca, farcit amb ganaxé de xocolata blanca i recobert amb ganaxé de xocolata negra. I està "de muerte" com diu en Pau, jejejeje....



RECEPTA GANAXÉ DE XOCOLATA
· 250g nata
· 250g de xocolata

Es posa la nata al foc i quan comença a bullir s'hi afegeix la xocolata. Quan la xocolata s'ha desfet ho deixem refredar, i a la nevera. Es pot fer servir per farcir el pastís i per decorar.
Jo li vaig afegir dues fulles de gelatina neutra per a donar més consistència a la cobertura i abans de començar a decorar vaig afegir un rajolinet de conyac i ho vaig batre ben batut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada